۵ تیر ۱۳۸۳ به تاریخ
[ اطلاعيه ]
با عرض معذرت از تاخير در آپديت کردن وبلاگ ميخواستم توضيحاتي راجع به تغييرات جديدي که در وبلاگ دادم بدم :
1-چون سيستم قبلي نظر سنجي که متعلق به بلاگر بود کارايي زيادي نداشت تصميم گرفتم که از سيسم جديد enetation استفاده کنم با اين سيستم نظر دادن راحت تر شده چون وقتي که تصميم ميگيريد که نظر بديد نيازي به وارد کردن پسوورد و يوزر نداريد .
نکته اي که حتما بايد يادآوري کنم اينه که من استفاده از کلمات بد در را نظرات قبول ندارم و هر نظري که شامل چنين حرفهايي بشه پاک ميکنم . البته اين به اين معني نيست که من نظرات مخالف يا بي ربط رو پاک ميکنم (چون قرار نيست همه از چيزهايي که من مينويسم خوششون بياد ) ولي دوست ندارم که در نظرات از حرفهاي زشت اسفاده بشه.
2-شمارنده اي که در سمت راست صفحه ميبينيد تعداد hit ها را نشان ميدهد و نشون دهنده تعداد بازديد کنندگان وبلاگ نيست.
3-کساني که مايلند از طريق yahoo messenger با من ارتباط داشته باشند ميتوانند از طريق نشان دهنده وضعيت ياهو ان كار رو انجام بدند كساني كه پيغام offline ميفرستند حتما ذكر كنند مربوط به وبلاگ
4-قسمت تبر لينك كه چند وقتي ميشه به اين وبلاگ اضافه شده تا چند وقت ديگه به طور كامل راه ميفته ( اگرچه كه تا به حال چند لينك در اين قسمت قرار گرفته ) اين قسمت به معرفي سايت هاي جالب اختصاص خواهد داشت
درآينده تغييرات بيشتري در اين وبلاگ خواهم داد .
حتما نظرتونو راجع به اين پست اعلام كنيد