۸ اسفند ۱۳۸۳ به تاریخ
[ دوربین دیجیتال خیلی خیلی خوب من ]
درست يک روز بعد از اينکه آخرين مطلب رو پست کردم اتفاقي برام افتاد که دليل همين تاخير بلند مدته .
بالاخره بعد از مدتها صبر و انتظار و پس انداز موفق شدم به آرزوي دور و دراز خودم که خريدن يک دوربين ديجيتال خوب بود برسم و اين چند روز رو حسابي با دوربين سرگرم بودم . قبلا هم يک دوربين ديجيتال داشتم که چندتا از عکسهاش رو هم اينجا گذاشته بودم اما انقدر کيفيت عکسهاش پايين بود که اين اواخر بيخيال عکس و عکاسي شده بودم .
حالا که دوربين جديد رو گرفتم قصد دارم عکاسي رو جدي تر ادامه بدم و براي همين فتوبلاگ نيمه فعالم رو که فقط يکي دو عکس قديمي توش دارم فعال کردم . قالب بي ريختي رو هم که قبلا طراحي کرده بودم با يک قالب ساده عوض کردم تا عکسها بهتر خودشون رو نشون بدن . سعي ميکنم از اين به بعد هر يکي دو روز يک بار آپديتش کنم .
بخش جديدي هم به سمت راست صفحه اضافه کردم که عکس فعلي فتوبلاگ رو به صورت کوچک نشون ميده . البته به دليل نبود امکانات مجبورم از يک سيستم دستي مسخره براي تغيير عکس استفاده کنم که ممکنه سرعت بالا آمدن کل وبلاگ رو يک مقدار کم کنه و من از اين بابت متاسفم اما راه ديگري نداشتم ( يا راه هوشمند ديگري به مغزم خطور نکرد ) .
خيلي خوشحال ميشم اگر به فتوبلاگ سر بزنيد و نظراتتون رو راجع به عکسها بنويسيد . اگر نظري راجع به طراحي و قالب فتوبلاگ داشتيد اينجا بنويسيد .