۱۲ فروردین ۱۳۸۴ به تاریخ
[ دروغ سيزده ]
اين داستان دروغ سيزده که در ايران خيلي جدي گرفته نميشه در کانادا و آمريکاي شمالي هم وجود داره و برخلاف ايران هر سال با جديت تمام برگزار ميشه و به April's Fool معروفه و همه سعي ميکنند تا قبل از ساعت دوازده روز اول آوريل با استفاده از انواع شوخي و کلک بقيه رو سر کار بگذارند .
حالا همه اين حرفها براي چيه ؟‌ يادتون هست دو سال پيش هودر نوشت که مشکلي براش پيش آمده و نميتونه وبلاگ بنويسه ؟ بعد هم اعلام کرد همه ماجرا يک دورغ سيزده بوده ؟ امسال هم درست در روز سيزده فروردين هودر متني راجع به اوضاع و احوال تهران نوشته و از آب و هواي تهران تعريف کرده طوري که در نگاه اول و هرکسي فکر ميکنه هودر به ايران برگشته . اما با توجه به تاريخ نوشته ميشه حدس زد که اين هم يکي ديگه از اون دروغ هاي سيزده يا April's Fool باشه . آخه باباجان کدوم آدم عاقلي تمام روزهاي عيد رو ول ميکنه و درست سيزدهم فروردين ميره ايران ؟‌ اگرچه که احتمال داره واقعا هودر ايران باشه اما کل ماجرا مشکوک به نظر ميرسه و براي مشخص شدن واقعيت بايد کمي صبر کرد .
تکميل :‌ مورد دومي که خيلي مشکوک به نظر ميرسه نوشابه گوگليه . هنوز همه نوشته هاي گوگل در اين مورد را نخوندم ولي نسخه بتاي نوشابه اي که روي فعاليت هاي شيميايي مغز تاثير مثبت بذاره کمي مسخره به نظر مياد . به خصوص که در ِ نوشابه اسکنر DNA داشته باشه .