۱۶ اردیبهشت ۱۳۸۴ به تاریخ
[ گیردادنی ها : این قسمت , احمدی نژاد ]
به سلامتي جلسه دوم ديدار وبلاگ‌نويسان با دکتر معين هم برگزار شد. من خودم آنجا نبودم اما از طريق وبلاگهاي مختلف گزارش جلسه را خواندم و خيلي خوشحال شدم که دکتر معين حتي از آنهايي حاضر به راي دادن نبودند هم دعوت کرده بود. اين ماجراي ديدار با وبلاگنويسان کم کم به مد تبديل شده. خوب صد البته وقتي چيزي مد باشه همه بايد ازش پيروي کنند. براي همين وبلاگ‌نويسان طرفدار شهردار و مدير نمونه تهران آقاي احمدي نژاد هم با همديگر ديداري خواهند داشت. البته خود آقاي احمدي نژاد شخصا نميتوانند در همايش شرکت کنند چون هفته آينده بايد به استان اراک ( الان هر بچه دو ساله‌اي هم ميداند که استاني به نام اراک وجود ندارد بلکه شهری به نام اراک مرکز استان مرکزي است ) سفر کنند بعد از سفرشان هم ۳۰۰ اتوبوس کولردار وارد ناوگان حمل‌و‌نقل عمومي تهران بکنند بلکه مردم تهران در اين گرما يادي از شهردار زحمت کششان بکنند .

با اين شرايط اگر کانديدايي با جوادها و اتحاديه صاحبان پيکان جوانان ديدار و گفت و گو مي‌کرد احمدي نژاد مجبور ميشد براي پيروي از مد و عقب نماندن از فعاليتهاي انتخاباتي با معرکه گيران و چاقوکش‌هاي تهران ديدار کند ٫ بعد براي جمع‌آوري راي معرکه‌گيري کند . براي همين گزارشي از معرکه‌گيري فرضي شهردار منتخب و مردمي تهران آماده کردم که ميبينيد :

با عرض معذرت از همه آنهایی که برای دیدن معرکه گیری شهردار تهران به اینجا آمده بودند بنا به دلایل شخصی و عکسهای مونتاژ شده این معرکه گیری را پاک کردم. برای دیدن معرکه گیری اصلی شهردار میتوانید به سایت رسمی ایشان یا خیابانهای پرترافیک تهران سر بزنید.