۱۱ دی ۱۳۸۳ به تاریخ
[ قالب جدید (‌۳) ]
نميدونم چرا احساس کردم قالب وبلاگم بايد عوض بشه . براي همين نشستم دوباره مثل دفعه هاي قبل يک قالب جديد طراحي کردم . از رنگ بندي خيلي خوشم ميامد ( و همچنان مياد ) براي همين به طرح اصلي خيلي دست نزدم فقط يک مقدار قالب رو بهينه سازي کردم . بخش لينک بازي رو که خيلي بي مصرف افتاده بود گوشه صفحه و کم کم داشت مزاحمم ميشد حذف کردم و از اين به بعد لينکهاي جالب رو در پستهاي مجزا با عنوان لينک بازي معرفي ميکنم ( دست آقاي تمدن درد نکنه که با اين روش کلي به ما کمک کردند ) . سعی کردم تا جای ممکن قالب رو طوری طراحی کنم تا با سرعت‌هاي پايين اينترنت در ايران سازگار باشه . براي همين ايندفعه به جاي html از css استفاده کردم ( راستش رو بخوايد اگر دفعه پيش هم ميدونستم که با Dreamweaver ميشه خيلي راحت css کراحي کرد عمرا از html استفاده ميکردم ) و علاوه بر اون سعي کردم حجم طرح بالاي صفحه رو کم کنم تا زودتر load بشه ( ۳ کيلوبايت خوبه ديگه نه ؟ )‌ . حتما در نظرخواهی راجع به سرعت load شدن صفحه بنویسید تا اگر اشکالی بود برطرف کنم .
در آخر خيلي خوشحال ميشم اگر نظراتتون رو راجع به موارد دیگه قالب جديد بدونم ( اين دفعه قضيه خيلي جديه حتما بايد نظر بديد )