۱۵ آبان ۱۳۸۵ به تاریخ
[ چند توضیح کوچولو ]
۱- چند وقت پیش در یوتوب ویدیوی خوبی از آهنگ منو تنها نذار پیدا کردم. همانطوری قبلا با شک و تردید گفته بودم آهنگ مربوط به فیلم در امتداد شب به کارگزدانی پرویز صیاد و بازی گوگوش و سعید کنگرانی است. احتمالا آهنگ و فیلم در زمان ساخته شدنشان جزو کارهای خوب محسوب می‌شده‌اند اما تا آن‌جایی که می‌دانم الان آهنگ یکی از جوادترین آهنگ‌های موجود است.

۲- حالا که صحبت از فیلم و ویدیو و این‌چیزها شد توصیه می‌کنم حتما فیلم Big Fish را ببینید. لامصب این تیم برتون به جای ساختن فیلم یک دنیای جدید می‌سازد بعد دوربینش را می‌گذارد آن وسط و شروع می‌کند به فیلم‌برداری. مثال بارزش هم همین Big Fish یا Charlie and the Chocolate Factory.

۳- لینک روزنوشت‌های امیر قادری را به قسمت دوستان اضافه کردم. حتما سر بزنید و نوشته‌هایش را بخوانید. واقعا که قلم خدایی دارد. اگرچه که متاسفانه پرسپولیسی است. اما من یکی که دیدن فیلم حکم را مدیون مطلب هفت دلیل ساده اش در شرق هستم.

۴- از این‌که ایمیلم را هیچ‌جایی از این صفحه‌ نگذاشته بودم متاسفم. اما الان می‌توانید در قسمت بقیه ایملم را پیدا کنید.