۱ مهر ۱۳۸۵ به تاریخ
[ رپ فارسی و پیشرفت‌های جدید ]
در دو‌سه ماه گذشته رپ فارسی پیشرفت خیلی خوبی داشته. علاوه بر همه‌ی آهنگ‌هایی خوبی که در تابستان بیرون آمدند پخش شدن ویدیوی برو از پیش من از PMC و بیرون آمدن آلبوم جدید هیچ‌کس (البته آلبوم جدید هیچ‌کس هنوز بیرون نیامده٫ ولی اگر این‌ور و آن‌ور بگردید می‌توانید نمونه‌های آهنگ را پیدا کنید) جزو دلایل اصلی این پیشرفت هستند.

با این‌که الان رپ‌فارسی خیلی محبوب‌تر از گذشته شده و سر و صدای آهنگهای رپ از خیلی جاها ( به خصوص ماشین‌ها ) بلند می‌شود٫ پخش شدن یک ویدیوی تقریبا خوش ساخت و تر‌و‌تمیز رپ‌فارسی ( که فضایش هم فضای متناسب با رپ است و چندتا از کله گنده‌های رپ‌فارسی با مشارکت هم در آن میخوانند) از PMC ٫که تقریبا بهترین و پر بیننده‌ترین شبکه موزیک ویدیو‌های ایرانی است٫ خیلی به محبوبیت و شناخته شدن این جریان کمک می‌کند. حالا جریان زیر‌زمینی رپ فارسی یک قدم جلوتر آمده و محدود به آهنگها نیست.

از این طرف آلبوم جدید هیچ‌کس هم مثل همه‌ی کارهای قبلی‌اش کلی سبک تازه و روش جدید به رپ فارسی معرفی کرده ( مثل آهنگی که روی یکی از آهنگ‌های گوگوش خوانده‌ ) و علاوه بر این تقریبا اولین آلبومی هم هست که به صورت منسجم بیرون می‌آید و این خودش پایه‌گذار کلی کار جدید خواهد بود.