۲۰ دی ۱۳۸۵ به تاریخ
[ در دفاع از یک شهردار یا: قالیباف دوستت داریم ]
آقا من خیلی این آقای قالیباف را دوست دارم. به نظر من جزو مدیرترین مدیر‌های حال حاضر ایران است. در دوره‌ای که فرمانده‌ی نیروی انتظامی بود کلی کار مفید و به‌دردبخور انجام داد و موفق شد تا حدودی پلیس را از نیرویی برای گاز گرفتن پر و پاچه ی مردم به چیزی نزدیک به تعریف‌های استاندارد پلیس تبدیل کند. حالا هم به نظر من به عنوان شهردار تهران خیلی خوب عمل کرده. بدون سر و صدا و شیرین کاری و قول‌های عجیب و غریب (مثلا آسفالت کردن چهل روزه‌ی کل تهران) خیلی از کارها را انجام داده. در کنارش هم به انجام شدن یک سری از کارهای فرهنگی کمک کرده. مثالش هم راه اندازی پرديس سينمايي تماشا است که در مقایسه با تعطیل‌شدن فرهنگسرا‌ها در دوران احمدی‌نژاد خیلی کار مفیدی است.

یادم می‌آید که در حادثه‌ی سقوط هواپیمای خبرنگاران هم جزو اولین مسئول‌هایی بود که خودش را با موتور به محل حادثه رسانده بود.

علاوه بر این‌ها خوش تیپ هم هست و برای قیافه‌اش آدم نباید نگرانی خاصی داشته باشد.
به نظر من خیلی خوب می‌شد که اسمش به جای احمدی‌نژاد به عنوان رییس جمهور از صندوق‌های رای در می‌آمد.

حداقلش الان دلمان خوش بود که رییس جمهورمان خوش تیپ است.